Tuesday 16 June 2015

Assalamualaikum ♥
RAMADHAN KAREEM,,,
Alhamdulillah, Allah panjangkan lagi umur kita untuk bertemu dengan ramadhan tahun ni, Syukur.
Moga- moga Allah berikan malam Lailatul Qadar pulak, hee, amin! 
Tahun ini, bermulanya berpuasa bertiga, suami tercinta dan baby dalam tummy . Satu cabaran baru buat aku, tapi aku yakin Allah akan mudahkan, Harap- harap dapatlah aku selesaikan 30 hari ramadan ini dengan jayanya. Cayokkk2 anak ibu! * #DoakanSaya
Semalam aku baru ingatkan anak - anak murid aku mengenai ramadhan, * jangan membazir*, DAN itulah yang aku nak serukan kepada korang semua . Untuk maklumat korang hampir 7.6 juta makanan dibazirkan  dalam satu hari. Bayangkan banyak tuu kita membuang, buang tahi x pe, ni buang makan. masyaALLAH.. jauhkan kami daripada amalan membazir. AMIN! 


AKHIR KALAM
#CIK AMIRUL

No comments:

Post a Comment